Про відсутність командної стратегії в сезоні 1918 року в італійській «стайні» не писав хіба що лінивий. Проте команда стратегів найтитулованішої команди в Королівських перегонах продовжує наступати на одні й ті самі граблі, дивуючи навіть далеких від тактики автоспорту вболівальників. Помилка, якої Скудерія припустилася в офіційній кваліфікації до Гран-прі Японії уже не тільки ні в тин, ні в ворота, але й поза межами здорового глузду.

А за вікном... дощу нема

Почнемо з того, що Льюіс Хемілтон впевнено виграв кваліфікацію і забезпечив собі старт у недільний гонці з най вигідної позиції. «Спину» лідеру поточного сезону захищатиме Вальтттері Ботас, партнер британця по команді «Мерседес». А от найближчий переслідувач Хемілтона в загальному заліку, німецький пілот «Феррарі» Себастьян Феттель стартуватиме лише з 9-го місця. І такому «досягненню» він має завдячувати насамперед «мозковому» центру Скудерії.

Справа в тому, що на старт третього сегменту кваліфікації обидва боліди «Феррарі» виїхали на проміжній гумі, незважаючи на те, що трек був абсолютно сухим. «Мерседеси» ж «взулися» у суперсофт і забезпечили собі необхідний результат. Тілька після цього з тренерського містка Себастьяну надійшла вказівка повернутися в бокси для заміни коліс на суперсофт. Коли німець повернувся на трек, якраз розпочався дощ… Чи можна хоч якось пояснити стратегію Скудерії?

Як наслідок, Феттелю не вдалося проявити свої здібності і «тішитися» 9-му місцю на стартовій решітці. Дещо поліпшити настрій Себастьяну може хіба те, що пілот «Форс Індії» Естебан Окон отримав покарання, і Феттель пересунеться на одну позиції вперед на стартовому полі завтрашніх перегонів.

Мауріціо Аррівабене: "Я розлючений..."

Варто відзначити, що такий розвиток подій на автодромі «Сузукі» вивів із себе навіть виваженого боса Скудерії Мауріціо Аррівабене: «Я розлючений. Я дуже й дуже злий. І це вже не перша така помилка в цьому сезоні. Не хочу тикати пальцем, але декому в нашій команді вартувало б відірвати очі від монітора комп’ютера і поглянути, що реально твориться на трасі. Враховуючи наші попередні заїзди на автодромі і швидкість болідів, за поул нам було б важко поборотися у будь-якому випадку, але така ситуація неприпустима».

Нагадаємо, що в загальному заліку німець відстає від британця на 50 залікових пунктів. До кінця сезону залишилося ще 5 перегонів.